استاندار کرمانشاه:

اوج تردد زائران اربعین از مرز خسروی از ۲۴ مرداد ماه خواهد بود 

استاندار کرمانشاه از اوج تردد و آمد و رفت زائران اربعین از ۲۴ مرداد ماه در مرز خسروی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ 08 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود، که از میانه هفته آینده اوج تردد و آمد و رفت زائران را داشته باشیم و از ۲۴ مرداد ماه به بعد مرز خسروی با توجه به زمانبندی مشابه در سال گذشته بیشترین تعداد پذیرش را خواهد داشت.

وی افزود: ظرفیت پارکینگ‌ها امسال توسعه خوبی داشته است، جاده برکت و پارکینگ‌های اطراف، طبق روال سال گذشته آماده خدمت‌رسانی هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امسال برای احتیاط در مرز پرویز خان هم چندین پارکینگ را آماده داریم و در صورت نیاز آمادگی پذیرش را دارند و ظرفیت تکمیل آنها قابل استفاده بوده و ظرفیت آنها حدود ۲۷۰ هکتار است.

وی بیان کرد: مرکز بهداشتی درمانی ثارالله با امکانات کاملاً مجهز آماده خدمت رسانی است. 

وی ادامه داد: تا فردا تجهیزات درمانگاه قرارگاه وزارت دفاع هم در میانه مسیر آماده خواهد شد، برای انتهای هفته آینده هم بیمارستان سیار قرارگاه نجف در سه راه نصرآباد آماده می‌شود.

صحرایی ادامه داد: یک بیمارستان هم ارتش آماده کرده که در مجموع در اوج تردد و آمد و رفت زائران چهار مجموعه بیمارستانی را آماده خدمت رسانی داریم.

وی همچنین عنوان کرد: از اتاق سرد، سرویس‌های اضطراری، تا مراقبت‌های درمان مادران باردار، برای شرایط ویژه هم آمادگی خدمت رسانی را داریم.

صحرایی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ موکب در طول مسیر آماده خدمت رسانی هستند اما تراکم مواکب در مرز خسروی است.

صحرایی تشریح کرد: با شبیه سازی ایام سال گذشته و در نظر گرفتن مناسبت‌های ماه صفر پیش‌بینی می‌شود که از سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته آینده شاهد اوج ورود زائران باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار